2009. november 7., szombat

Novhét

November hét. November hetedike. Mi van? Hát ez van. Miről szól ez az egész? Azon túl, hogy a hülye fityisz még ezt sem fogja, egészen világosan kirajzolódott előttünk a kép, miről: az ország bukszáját, az adófizetők pénzét meg kell védeni az msz(m)p-től. Itt már nincsen mit köntörfalazni, ezek lopnak és csak lopnak és csak lopnak. Bármelyik bármit beszél: lopik. Levegőt vesz: lopik. Nácit kiált: lopik. Ott vannak mind egy rakáson, párttagkönyvvel: mind tolvaj. Nincs ezen mit magyarázni, fel kell fogni, és elhinni, mert ez a napnál világosabb helyzet, ez látszik most, mert a király meztelen: lopnak. Miden hatalmukkal vagyonukkal, minden lélegzetvételükkel egyetlen célt szolgálnak: lopni.

Most látszik, mekkora hiba volt hatalmon hagyni a gyurcsány-kormányt, a gyurcsány-garnitúrát. Soha többé nem szabad ekkora hibát elkövetni! Soha. Azonnal le kell mondatni az ilyen tolvajokat, gondoskodni kell róla, hogy azonnal le lehessen mondatni az ilyeneket, és menjenek oda, ahová valók: a sittre. Ez kötelező. Tanuljuk a demokráciát kissé..

A fityisz annak idején nyilván teljesen felkészületlen volt, azért engedte, hogy maradjanak, de a párt felelőssége egyértelmű. Durcásan kivonulgatni a parlamenti büfébe, míg a másik beszél éretlen, gyerekes marhulás, és nekik ennél többre nem tellett. Ezt is világosan kell látni: nem is akartak többet. Ez pedig bűnpártolás.

Ami azt illeti, a fidesz megnyilvánulásai éretlen marhulásoknál soha nem voltak többek, mikolákból meg molnár (faszfej) oszkárokból, meg abból a fóti-román idiótából, meg az óbudai baromarcból áll össze az egész. Az ilyen egész természetesen nem képes többre, csak falazni tud a tolvajnak: húsz év alatt négy év "kormányzás".

Akárhány Nobel-díjas magyar van, ami számít az az, h az előbb sorolt kártevőkből jóval több létezik és egyik sem éri el egy Ember szintjét. Ez van, amikor egy százhatvan centis berlusconi-klónnál nem lehet magasabb senki.. Ámokfutó idiótákra épül az a párt is, éppen olyan töketlen semmi, mint a lopósok pártja.

Innentől meg már csak a széljobb van, de őket hagyjuk, mert az mindennek a legalja. Ami azt illeti, nem aljabb, mint az előbbi kettő. Semmivel nem rosszabb - sőt mivel buták, mint a főd nem is annyira rosszak, mint a másik kettő. Persze szavazni egyikre sem szabad.

Baloldal nincs. A lopósok egyszerűen bedarálták a baloldalt lókolbásznak.

Ha jobban belegondolunk, ez azt jelenti, h egy csimpánznál nem fejlettebb organizmus vezeti az országot: ennek adózik életével, munkájával mindenki, aki ott él. Józan ember ennyiből megérti, hogy csak egyetlen szavazat van: egy repülőjegy. Csak oda.. Bárhova. Olyan gyorsan kell pucolni abból az országból, amilyen gyorsan csak képes az ember, mert minden ott töltött perc az ő saját életéből pereg le hiába, és visszahozhatatlanul. Gondolkodó, felelős ember így hajtja végre a kormányváltást, meg a teljes politikai "elit" leváltását, és azt is, hogy többé ne lopják a pénzét, idejét, életét. Ez van, kedves barátaim, ez a szitu. 2009-et írunk még egy pár hónapig, és most ez a helyzet: aki marad, saját felelősségére marad. Nem kell a politikusokat szidni, sajnos demokráciában meg nem demokráciában is minden közösségnek olyan irányító rendszere alakul ki, amilyen maga a közösség (nem demokráciában azért, mert a közösség eltűri az önkényt - az is felelősség). Az "elit" tükör. Csak egészen hülye, tiport fejű, gyenge emberek köpködik a tükröt.

Lépni kell, és ez mindenkinek a maga felelőssége ma éppen úgy, mint ezer éve, meg kétezer éve.

Nehezen tudok szavakat adni a felháborodásomnak: ezt az "elit"-et mélységesen megvetem, és borzasztó kellemetlennek érezném, ha meg kéne érintenem egy ilyen embert, már az is zavar, ha beszélnem kell róla: ezért költözött az ilyesmi Index felügyelő oldalára, ám éppenséggel az történik, hogy azt meg nincsen kedvem írni.. :D Úgy látszik nem születtem szartúrónak.
Innen üzenem az összes lopós-csalós alacsonyabb rendűnek, hogy a nyálamat is többre becsülöm, így le sem köpném őket, hozzájuk képest a nyálam nemes nedű.
Ágyesz bugyesz, Stirlitz többet nem politizál.



FRISSÍTÉS:
Most látom, h az előző bejegyzés is erről szólt.. :D Ez vicces, majd meditálok ezen egy kicsit, de több ilyet már tényleg nem írok, maximum ezeket frissítgetem majd..

FRISSÍTÉSEBB:
Rohadjanak meg! ..

14 megjegyzés:

  1. szia Aluk.szerinted az emberek/a cigányokon kívül/tudják egyáltalán azt,hogyan kell kitelepülni?szerintem nem tudják...egyszer erről is írhatnál...
    megvenni 1 repülőjegyet,csak oda...oké. és aztán????

    VálaszTörlés
  2. ui.tulajdonképpen mi a problémád Aluk?
    mindig ez volt amiről írsz...sosem volt máshogy...

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kitelepülni? Hát sokan tudják, sok magyar tudja, mert jó pár millió él külföldön, szerte a világban. Ezen ( http://kolbaszbolakerites.blog.hu/ ) a blogon találsz elég jó infókat, sztorikat, még tanácsokat is, nem fogok erről külön beszélni, ott elhangzik a lényeg, nem ismétlem.. A Földön minden városban van legalább egy magyar, vagy valaki ismer egy magyart, DE "a magyaroktól óvakodj, még ha otthon puszipajtás is voltál valakivel, itt úgy fog átverni, ahogy tud. Az ismeretlen magyar "ismerősök" méginkább. Keserű tapasztalat, de igaz." Ezt is csak ismételni tudom. Nekem is van egy rakás haverom, aki elkezdte itt-ott, ugrott egy nagyot, aztán azóta kapaszkodik, vagyis inkább az első időben kapaszkodott kegyetlenül, aztán az embert befogadják, elfogadják, és már nem is kell annyira kapaszkodni, barátaid lesznek, megszeretnek, meghívnak ide-oda, stb. Ők járják a maguk útját, én járom a magamét. Kölcsönt nem kérünk, és nem adunk. Felelősséget a másikért nem vállalunk. Így tiszta. Egyébként annál jobban elfogadnak, minél inkább kiengedsz, minél kevésbé kapaszkodsz, mert a görcsösség mindig sebet takar, és csak koldus "dicsekszik" a sebeivel. A koldusokat pedig a legtöbb helyen nem szeretik. Miért nem kezd magával valamit, azt kérdik. Amikor az ember túl van az első rázós szakaszon, utána olyan, mint minden beavatás: faszacsávó vagy, emlékszem, amikor még hűtőházaztál... Kemény volt, mi? Én nem vállalnám. Ja kemény volt ja, már én sem vállalnám. Na igyunk egy sört, baszki. Így megy ez.

    És az embernek csak hiányzik Magyarország, vagyis az a kép, ami a fejedben van Magyarországról, mert a távolság, meg az idő megszépíti a dolgokat: nagy sörözések, borozások, betépések, zabálások, beszélgetések, marhulások, verőfényes délutánok, forró nyári éjszakák, stb. Ilyesmi kint nincsen, idegen maradsz örökké, ha nem is éreztetik, te érzed, hogy nem olyan vagy, mint ők. Ezért aztán sokan hazamennek - és ez hiba. Az a Magyarország ugyanis, ami hiányzik, az csak a fejedben létezik. Nemrég olvastam Faludy egyik írását, fel is tettem ide ( http://oldsubi.merules.info/page.php?6 ), és elgondolkodtam rajta. Igen, az öreg azt kapta 1990-ben is, amit 1938-ban kapott. Nem véletlenül nem csapkodta az asztalt, semmi új, semmi meglepő nem volt már számára az egészben. Öreg is volt már, de azt is látta, mit érnek a szavak, a tettek, az indulatok, mit ér egy ember élete. Mit ért Ady élete, mit ért József Attila élete? Nem mindenben értek egyet Faludyval, soha nem írtam neki, h Gyuri bácsi, te vagy az Isten; ember volt ő is, mint mindenki más: elfogult, hiú, nagyszájú, múlandó.

    VálaszTörlés
  4. Haver írta a napokban: "most itt dekkolok Indiában és nyugi van, nem zabálja meg tüdőm/májam/lépem/herém a siserehad, hagynak koncentráltan végezni a dolgaim, lejövőben erről a mérgezettegér szindrómáról. Plusz persze jobban is értem, miért mondtad azt, hogy otthon nem lehet élni :) azért csak azt gondolom, hogy ott kell majd megállnom a helyem továbbra is " - Haver még fiatal, alig múlt harminc.. Föl, földobott kő - írta Ady. Én meg azt gondolom, el kell dönteni, az ember szabad akar lenni, vagy sem. Ha szabad, akkor ezért áldozni kell, meg kell fizetni az árát. A legdrágább dolog földön és égen pedig a szabadság. Már akinek kell. Van aki inkább teszkóba megy, és ott akar költeni, az jobban kell. Legyen kedvére neki is, én azt mondom.

    Azt kérded, mi a bajom, hiszen mindig ez volt. Éppen ez a bajom, h mindig ez volt, így élte meg Márai, Faludy, Rákóczi, Kossuth, Mikes Kelemen meg még számtalan (tényleg számtalan) másik, és Magyarország valójában mindig olyan volt, mint most, pedig nekem gyermekkoromban azt hazudták, tejjel-mézzel folyó Kánaán. Nem szeretem, amikor hazudnak nekem. Olyan ez, mint amikor nagybeteg rokonodat nézed, és tudod, hogy nem tudsz rajta segíteni, még vigasztalni sem tudod, mert megátalkodott rossz sorsában, nem figyel semmire, egyre csak mogorván átkozódik és köpköd mindenfelé. Nem jó az ilyet nézni. Az sem jó, h aki szabad akar lenni, szabadon akar élni és dolgozni, annak el kell onnan költöznie, mert hazugok és csalók országa az már megint, ahol seggnyalásra vetnek jutalomfalatokat, egyáltalán nem számít, mit tettél le az asztalra. Ettől én meg undorodom, a véremben van.

    Jellemző dolog, h sok barátom van errefelé is, származásukat tekintve Szudántól Algérián át Norvégiáig. Mind, életvidám, jó ember, egyik sem lopott meg még soha, de ajándékot már kaptam tőlük. Csak azt tudom mondani, amit Faludy: mindegy, ki honnan származik, az számít, hogy becsületes legyen. Aki nem becsületes, az bűnt követ el ellened, és akkor egyáltalán nem számít, milyen kultúrából, milyen körülmények közül jött, az sem számít mekkora darab, meg hányan vannak: el kell venni a kedvét attól, h ezt még egyszer megtegye, az okozott kárt pedig meg kell téríttetni vele. Ez ilyen egyszerű. Tehát sztem nincs egészen igazad, amikor azt mondod, h a "cigányokat leszámítva", mert sztem Kanadában, Svédországban és Norvégiában is van magyar-cigány kolónia (nem mindenki ment haza), és mivel az említett országokban eléggé odafigyelnek a törvények betartatására, ezért azt képzelem, akik kint tudtak maradni, azok be is illeszkedtek. Jut eszembe: egyszer Bajára utaztam vonaton Sárbogárdi átszállással, az pedig elsősorban több sört és unicumot jelent általában, mert szeretem az ilyen vidéki restik hangulatát, szívesen elüldögélek, és hallgatom az embereket, szal éppen elkaptam az utolsó Baja felé tartó vonatot, mert addigra már a fél állomás tudta, merre megyek, szal előzékenyen szóltak, nincs több sör, se unicum, mert megy a vonatod. Nagyon rendes emberek voltak, ezúton is köszönöm. Na a vonaton egy cigányember mellé sikerült letelepedni, és egészen Bajáig beszélgettünk. Elmesélte, hogy Spanyolországban dolgozik, kőműves, kivitte a családját is, és minden rendben van körülötte, most jön a Ferihegyről egyenest (ott is volt mellette a felmatricázott málha), meglátogatja a rokonokat, aztán irány vissza. Mutatott képeket a családjáról, a helyről, ahol laknak, stb. Minden jót kívánva búcsúztunk el Baján, és mondtam neki, ne szívja mellre, akármit is kap itthon, ott a zsebében a visszajegy: sebezhetetlen. Azt mondta, tudom. Illendően elbúcsúztunk, én mentem a magam útján, ő ment a sajátján. Így megy ez. Van jó ember, meg van rossz ember. Arról, h az Isten milyen bőrt húzott rá arról nem tehet egyik sem. Csak a maga tetteivel kell elszámolnia mindenkinek - én ezt így gondolom.

    VálaszTörlés
  5. Aluk,nem ismerek magyar kitelepültet,csak cigányt.ezért írtam,hogy...

    majd megnézem az ajánlott blogot...

    annyira egyetértek,hogy kurvára szar lett a kedvem...igaz,a kedvem folyamatosan ilyen 2o éve,ha nem több...

    az ESZEMMEL azt hiszem,bárhol "otthon"tudnék lenni...a szívemről,most nem írok,mert írtad,hogy nem szereted,ha hazudnak.
    na,azt én sem szeretem!
    de mióta eszemet tudom,csak annyi helyet foglalok el mások elől,amennyi elég nekem ahhoz,hogy törökülésbe ülhessek...
    mondják,ez sok...
    azt hiszem,bárhol,bárkiknek sok lenne...
    örülök,hogy válaszoltál.majd többször elolvasom még...törökülésben...hát,persze...
    ha jelent neked valamit a karácsony,akkor LEGYEN karácsonyod...
    szia:)

    VálaszTörlés
  6. kemény dolgok vannak a kolbászbólakerítés blogon...
    ALUK,SZERINTEM ÉPP AKKORA BÁTORSÁG KELL A KITELEPÜLÉSHEZ,MINT AZ ITT MARADÁSHOZ...
    ETTŐL ELÉGGÉ MOZDULATLANNÁ VÁLIK AZ EMBER...BÁR ÉN NEM AKAROK KITELEPÜLNI...
    AZ NAGY DOLOG...ÉS ÉN MÁR KICSI DOLGOKAT SEM AKAROK...CSAK ÉRTENI KICSIT ÉS NAGYOT...
    NEM KETTÉ TÖRHETŐ PÁLCIKAEMBERKÉNT...
    BÁR,VAN ÚGY,HOGY AZ EMBERT RÉGEN KETTÉ TÖRTÉK ÉS CSAK 2O ÉV MÚLVA JÖN RÁ ERRE...MEGETTE A FENE...
    BOCS.SZIA.

    VálaszTörlés
  7. szabadság - nincs nagyobb. nincsen drágább sem. Szabadság..

    VálaszTörlés
  8. Magyarország soha nem tudott hazája lenni a szabadoknak - pedig valamikor a magyarok szabadok voltak.. a kör körbe ért. Add össze. Valahogy a vér áthozza ezt. Nézem a fiaimat, amikor alszanak: szabad emberek. Jó, nézni őket, és idén lesz karácsony is. Így akarom és ez lesz. Nézz bele Aluk szemébe: nem elveszett ember. Szabad. Ott él, ahol semmi nem él meg. Eszkimó. Inuit. Szabad és büszke. Ezt várom a helytől, ahol élek. Ezt akarom tanítani a gyerekeimnek. Itt ez természetes. Hideg van. Természetes. Sötét van - természetes. Csöndes vagy apa - természetes. :D - ők értik. Bennük is ez a vér zubog. Olvasd el Faudyt.. ő jobban írt, mint én. Nem higgy el neki mindent, de hallgasd meg a szavait..

    VálaszTörlés
  9. szia aluk.
    szerintem faludy nem ír jobban nálad.és ezt nem azért írom,mert életem során csak nők lapját olvastam volna...
    most megint elég sok írásodat elolvastam.rengeteg kedvenc mondatom van tőled.a legutóbbi az hogy"a szülés halál közeli állapot."ne hidd,hogy ez egy egyszerű gondolat.szerintem nem is hiszed.
    van benned valami,amit nem adsz ki,de ott érzem minden írásodban ,de főleg mögötte.valami olyasmi ez,mint amikor és ahogy meg amiért ledőlt a két torony szept.11-én.valami ilyen óriási van benned!te most tartalékon vagy önmagadtól?de hülye kérdés.inkább úgy kérdezem,hogy félsz magadtól?
    én a jobbikra fogok szavazni.olvastam a véleményedet és nem zavar.nem változtat azon,hogy a jobbikot akarom a hatalomban látni.ez nem birkaság nálam...és nem csodavárás!
    nem vagyok szédült és nem akarok magamnak semmiféle előnyt a jobbiktól.mindig józan voltam,de ennyire még sosem...gondolkodom még azokon,amiket írtál.mert érdekes gondolatok,bár a hétköznapokban nem tudom használni őket,de szépek izgalmasak érdekesek...
    jó lenne tudni,hogy HONNAN mondod ezeket...
    nem mindegy.egy SAROKBÓL is más értelmet kap,és egy FA TETEJÉRŐL is.remélem nem ugrott be ettől egy majom,mert messze nem erről beszélek...
    fura ez a karácsony este...nehezen tudom itt hagyni a blogodat.na,még a gyötrelmes fos címűt megnézem.szia.

    VálaszTörlés
  10. Ez a blog vázlatfüzet nekem. Ide gyűjtöm azokat a képeket, amiket valami miatt lejegyzésre érdemesnek tartok, itt próbálgatok figurákat, helyzeteket, szavakat, indulatokat. Hogy honnan írom? A Mester utcában kezdődött. Szerintem vannak benne bajai részek is, jó pár bejegyzés a hetedik ker.-ben született, pl a szirénát éneklő szerelmes kismadár története. Kicsit több, mint egy éve, pedig már a szabadságból írom, nem sarokból, nem szorongok többé. Megharagudtam, összecsomagoltam és leszavaztam saját előrehozott választásomon, és arra mérget vehetsz, h többé nem fogom engedni, h mások döntsenek helyettem. Volt rá most nyolc évük, előtte volt rá huszonkettő, mindig elbaszták. Többé nem fogják elbaszni, nem adok rá lehetőséget. És én nem szoktam megmásítani a szavaimat.

    Így hát csak azt mondhatom, szavazz arra, akire a szíved diktálja, én is arra szavaztam.

    Amikor valami nagyon élethű ezen a blogon, pl. Stirlitz faháza, a kutya, Tatjana, az általában megtörtént dolog, ha nem is úgy nem is akkor és nem is ott történt meg, azért az tapasztalat, nem fikció. Az, h a szülés halálközeli állapot, azt is tudom, mert volt szerencsém végignézni, a gyermekeim születését, meg közben azt, hogyan zajlott, mit okozott ez a volt nejemben, de láttam kutyám, macskám szülését is nem egyszer, persze évek múltak el közben. De vannak benne álom részek is - hehe, éppen a múltkor volt egy ugye, amin elég jól szórakoztam én is - félig szórakoztam, félig meg bosszankodtam, mert a szószegés az is megtörtént, de aztán kiírtam, meg ki is verekedtem az igazamat, szóval most minden oké, lesz karácsonyom, csak nekem majd 26-án kezdődik, de az már belefér. Két nap az semmi. Különben is az egész év karácsony volt, semmi extrát nem fogunk a fiúkkal csinálni, csak a szokásos.. Szóval van álom is, meg kitaláció, de ezt mind megpróbálom azonos szintre hozni. Márqueztől a Száz év magányt olvastad már? Na ő úgy hozza az álmot egy szintre a valósággal, h beszarás..

    VálaszTörlés
  11. Carlos Castaneda dettó:

    "– El kell tüntetned a múltadat.
    – Hogyan? – kérdeztem.
    – Kezdd egyszerű dolgokkal, például ne áruld el, hogy valójában mit csinálsz! Aztán el kell távolodnod mindenkitől, aki jól ismer. Így ködöt teremthetsz magad körül.
    – De hát ez képtelenség! – tiltakoztam. – Miért ne tudják meg az emberek, hogy ki vagyok? Mi abban a rossz?
    – Az benne a rossz, hogy amint megismernek, a szokásos tulajdonságaidat várják el tőled, és attól kezdve nem tudsz szabadulni gondolataik szorításától. Ami engem illet, én az ismeretlenség teljes szabadságát szeretem. Senki, de senki nem ismer olyan tökéletes bizonyossággal, amilyennel például téged.
    – De ez hazugság volna.
    – Engem nem foglalkoztat, hogy mi hazugság, és mi igazság – válaszolta szigorúan. – A hazugság csak akkor hazugság, ha van múltunk."

    Sejtem, h nem sokra mész ezekkel a dolgokkal a magyar hétköznapokban, ha én mentem volna velük vmire, most Sóskútról írnék a présházamból, és nem innen a világvégéről. El kellett jönnöm idáig, h helyrebillenjen a világ körülöttem, és megint élhessem a saját életemet, az én életemet, és ne más kutyája vagy játékszere legyek. Ez viszont már hétköznapi dolog. Keveredik a kettő.

    Hogy tartalékon vagyok-e? Mindig is azon voltam. Már az oviban úgy kezdődött a dolog, h unatkoztam, kisétáltam a kiskapun, hazamentem, megkértem a szomszéd nénit, vigye le a háromkerekűmet az utcára, aztán faszán elbiciklizgettem ott, míg anyám meg nem jött az oviból és irdatlanul meg nem rakott.. :D Teljesen takarékon voltam, és jellemzően a mai napig nem tudom elfelejteni ezt az igazságtalanságot. (Látnád a két fiamat! Maga a két lábon járó igazságtudat mindkettő! Jókat mulatok rajtuk mindig..) Életemben egy-két alkalommal durrant el az agyam, és annak mindig pusztító következményei voltak, és nemhogy a helyzet nem oldódott meg, hanem lett még egy másik helyzet is, amit meg kellett oldani az előző tetejébe.. Tehát ebben is igazad van, félek magamtól, jobban szeretem, ha nyugodt vagyok, a francnak sincs kedve romok között kezdeni a napjait..

    VálaszTörlés
  12. SZIA ALUK.olvastam a száz év magányt,szép érdekes könyv,de voltak részek,amik nem kötöttek le,de összességében egy döbbenetes kötet.talán most már 2o év után illene újra elolvasnom...
    Magyarország utóbbi 8 éve kész száz év magány,ami az álom és a valóság keveredését illeti,csak ebben semmi szép nincs...beszarás az van...

    nagyon aranyos gyerek lehettél.tetszik amit írtál.
    de jó hogy lesz karácsonyod a fiaiddal!
    /1 évet kell megélned pár nap alatt,míg együtt lesztek?/

    LÉGY JÓL!SZIA.

    VálaszTörlés
  13. Milyen gyerek voltam? Ha anyámat kérdezed, azt fogja mondani bűn rossz. Nagyanyám égető tűzként jellemzett, és megállapította, papnak, vagy ügyvédnek kéne tanulnom. Katonatisztet nem mondott, mert apám az volt. Apám csak legyint: régen lemondott rólam.. :D Gimiben az ofőm félévkor javasolta a szüleimnek, h írassanak át szakmunkásképzőbe. Kémiából félévkor simán megvágtak.. Megjegyzem végül is igaza volt az ofőnek, a képzőművészeti szakközépben elég jól el lettem volna, de én jól elvoltam a gimiben is, most pedig egyáltalán nem bánom, h nem jártam képzőre, mert látom, milyen nehéz azoknak, akiket fiatal koruk óta művésznek tanítottak. A tanároknak volt kissé rázós az én gimnáziumi tartózkodásom, de végül is túlélték, volt amelyik még meg is kedvelt. Ilyen ez.. Régebben, azt hiszem, elevennek mondták az ilyet.. Kicsit régebben meg katonaiskolába küldték, vagy vmi bentlakásos egyházi suliba, ahol Salamon király jótanácsát megfogadva, "nem sajnálták tőle a pálcát". Én megúsztam azzal, h hat éves koromtól heti ötször járhattam edzésre. Ott nem sok baj volt velem, a gumipapucsot nem sajnálta tőlem egyik edző sem, belevágtak a medencébe aztán ússzál. Úsztam. Szerettem úszni. Vízilabdázni is szerettem. Öttusázni nem, a futást nem nekem találták ki. Busz után sem futok soha. Maximum labda után futok, ha nagyon kell. Na ilyen gyerek voltam, és ha belegondolok, nem is változtam sokat. Kicsit megkérgesített az idő, pár dolgot megtanultam, de ez minden.

    Karácsony. Nem kell egy évet megélni, bár mivel az én vérem van bennük és a pálcát nem ismerik, lehet, h számomra egy évnek fog tűnni. Elég intenzívek szoktak lenni a találkozások, amik mióta ideköltöztem, legalább kéthetente megvannak. Az a nyolc év volt a húzós, amíg én Magyarországon éltem, mert akkor gyakorlatilag nem találkoztunk - az anyjuk erről gondoskodott, de mióta itt vagyok, erre nincs lehetősége, szal ez el van simítva. Ez a mostani karácsony kissé kérdéses volt pár pillanatig, mert anyuka megint rászervezett volna, ha hagyom. (Fene a csajok fejébe, h mindig bepróbálkoznak.. Mindig! Az ember azt gondolná, elváltunk, mindenki megy a maga útjára, tiszta sor, ágyesz-bugyesz, kezeit csókolom. A legkevésbé sem 10ta. Minden alkalommal nyakig vértben kell megjelenni, és csipás sasszemekkel figyelni minden rezdülésre. Tiszta stressz az egész. Nem szeretem, ő sem szereti, nem is értem, mire jó ez, de majd megírom, úgy sem olvassa.. :D)
    Bocs, h rendszeresen lehagyom a megszólítást, meg a búcsúzás kötelező köreit, de úgy is tudod, h az jár.. szal ott van az a sorok között..

    Tegnap le is töltöttem a 100év magányt, már olvasom.. Szeretem ahogy mondja, csak mondja, mint valami nagy barna folyó..

    VálaszTörlés
  14. klassz gyerek voltál Aluk.talán a felnőttek lehettek volna kicsit kevésbé felnőttek ott melletted..eleven kölyök voltál valóban.erre mondják,hogy igazi FIÚ...ez jó.
    az úszást pont az ilyen fiuknak találták ki:)a futással mi a problémád?a száz év magányt sem a szélhez hasonlítod,hanem a vízhez...barna folyó...
    hogy a csajok mindig bepróbálkoznak?ezt nem tudom.nem ismerem a dolgot.nem akarja,hogy veled legyenek a gyerekek?féltékeny rád?vagy félti őket tőled?vagy kényelmi szempontok szerint dönt?vagy még mindig fájsz neki?
    hogy mi mire jó,azt mindig lehet tudni...
    nincs gond,hogy elmarad a megszólítás és a köszönés.csak akkor tedd,ha kedved lesz hozzá.

    azt komolyan lehet venni,hogy nem itt élsz,hanem ott,ahol?valóságosnak tünne az igen is és a nem is...

    ágyesz-bugyesz.érdekes kifejezés.egyszer hallottam ezt egy pici börzsönyi faluban...

    néha,amikor olvaslak azt gondolom,hogy talán pap vagy,vagy voltál.na,ez is kiderült,hogy nem vagy pap,azaz nem voltál pap.de valahol mégis az vagy...ez csak úgy eszembe jutott most...

    egy másik kedvenc mondatom tőled:"az öregedés az öngyilkosság legkegyetlenebb formája-"

    ezen sokat gondolkodtam.eleve döbbenetes ,hatásos mondat,mert igaznak találtam...nagyon mélyre lehet jutni vele...de NEM JÓ ÉRZÉS...
    neked sem lehetett jó odáig eljutni,hogy ilyet leírj.a leírjt egybe írják?az előbb alig találtam meg a g betűt. te rengeteg g betűt írsz le 1-1 írásodban.észrevetted?
    szia.

    VálaszTörlés