2009. szeptember 26., szombat

Apocalypse now

4 megjegyzés:

  1. ja,és a magyar-magyar szótár is kurvára bejön nekem... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igazán jól esik.. :) Én is olvasom a blogodat- sajna oda nem tudok kommentelni (sejtem, miért), ezért itt jegyzem meg, h amikor éppen nem politizálsz, igazán szépeket írsz. Az időről, életről, stb. Azokat szeretem. Látod, talán Te is megfogadhatnád, amit Stirlitz, h *csába a politikával: éljünk inkább..

    Személyes véleményem, h ezt kéne erőltetni, a Parlamentben is kevesebbet kéne politizálni, dolgozni kéne ott is, mert az egy munkahely, és nem a Fővárosi Nagycirkusz. Az egy másik munkahely. Rá kéne már szorítani a parlamentben ücsörgő embereket, hogy hatékonyan, célratörően végezzék a munkájukat: az ország érdekében hozzanak törvényeket. A szájkaratét aztán szabadidőben gyakorolhatják, senkit nem érdekel, nem is érint. Az viszont, h a törvényhozási munka egy kalap szart nem ér húsz éve, ebbe az állapotba sodorta az országot: el kellett adni magunkat a Világbanknak. Nem a szocik meg nem a fideszek, hanem MINDENKI, aki ebben a játékban benne volt és aki ebből profitált. Mindenki, aki "elitnek" nevezi magát, tehát lehetősége lett volna tenni ellene. Nem tették. Takarodjanak. Nem kell egyik sem.

    Látod, én sem tudom megállni, h ne politizáljak, tehát nem kárhoztatlak, ha Te is azt teszed.. :D Vérpezsdítő dolog, valóban nehéz megállni..

    M-m szótárt szintén szeretem, tüzes, aalföldi legény - ha sváb is az istenadta (szegínytet hányszor lezsidózták meg lerózsadombizták már.. meg sem tudom számolni) XD

    VálaszTörlés
  3. SZERETNÉK JOBB EMBER LENNI.AZT HISZEM TŐLED IDŐVEL AZ LESZEK,ÉS A MM-SZÓTÁRTÓL IS...NÉHA,NAGYON NEHÉZ LENNI IS...NEM,HOGY JÓNAK...
    HA NEM BASZOGATNAK,OLYANKOR SZOKTAM MAGAMAT ÍRNI.DE KÁR,HOGY EZT AZ ÜZENETET CSAK MA TALÁLTAM MEG...

    VálaszTörlés