2009. június 12., péntek

Az új felhő típus az Asperatus


Ó, Istenem, ó, Istenem - gondolta Stirlitz, már megint egy gyatrafos cikk az indegz-től, megint egy fikaérett szemét. A képtárban, ha alaposabban megnézi az ember, akkor kiderül, hogy világszerte, fotóztak már ilyen felhőket, tehát az elsőre furcsa és érthetetlen vita, hogy ez most új fajta-e, érthetővé válik, ha az ember megnézni hol készültek a képek. És erre közöl az indegz egy ilyen tarkafos silányságot, szal ez már tényleg a szélesre tárt pumák kat. Nagy büdös kaktuszt annak a seggébe, aki ezt így leközölte, nagy büdös kaktuszt, meg egy drótkefét! Anyádat, neked is indegz, aki ezt a fost írtad, és leközölted "tudomány" címszó alatt.. a jó édes anyádat..

8 megjegyzés:

  1. hát marha ciki hogy az inteligenciád az sehol sincs kedves cikkíró, és főleg az hogy még írni se tudsz az még gázabb!

    VálaszTörlés
  2. pfff.. ;) - jól van, ne is törődj vele, fel a fejjel, kedves névtelen!

    VálaszTörlés
  3. ez is kurva jó írás!a címre nem emlékeztem,de magára az anyagra igen.
    TE VALÓBAN GONDOLKODSZ!!!
    UGYE FÁJ NEKED,HOGY AZ EMBEREKET KÖNNYEN BEETETIK?
    EGYSZER A HAVAS IZÉ MONDTA A KLUB RÁDIÓBAN,HOGY A CSÚSZTATÁS IS TANTÁRGY...EZ DÖBBENETES VOLT...
    AZT HISZEM Ő MÁR NEM TANÍT AZ ISKOLÁJÁBAN,ÉS MÁR NEM IS AZ Ő ISKOLÁJA...

    VálaszTörlés
  4. Éppen most értem a végére egy könyvnek (Gliv kalandjait szeretném végre folytatni, vagy történetét kibontani, ahogy tetszik, és ehhez nagy adag SciFi-t szoktam beszedni, annak a része ez a könyv is), ami egyszerűen olyan botrányosan rosszul volt fordítva, hogy hasogatta az érzékszerveimet, amiket olvasáskor használok, vagy működnek. Isten áldja a digitális technológiát, bevágtam az egészet egy doksiba, és most átolvastam úgy, h közben javítottam, és miután átolvastam, és valami fogalmam lett arról, mit is írhatott eredetileg szerencsétlen szerző, miről is beszélt ő németül. Most majd még egyszer átmegyek azon a hatvanvalahány oldalon, és kb megírom, hogyan szól ez magyarul. Jól elvagyok. Csak holnapután jönnek a fiúk.

    Na ez van a silány cikkekkel is, és erre sajnos allergiás vagyok: amikor világos, h aki a szöveget írta meg sem értette, miről ír. Összehányt pár sort silány magyarsággal, felszínesen, és még jól bele is publikálják ezt az arcomba. Ettől persze, h felmegy a pumpa.

    Vannak emberek, akiknek annyira sem érdekel a véleménye, h meghallgassam őket. Havas azt beszél, amit akar, el sem olvasom, meg sem hallgatom. Tóta meg a Bede került még bele ebbe a kis csapatba, ők olyanok, akiknek megjegyeztem a nevét, és ha meglátom, lapozok. Az EchoTv meg a HírTv is ilyen, csak a másik oldalról, ugyanakkor az értelmes szöveget végig szoktam hallgatni, és utána napokig emésztem. Nem sietek. Nagyjából tudom, mit, milyet szeretnék hallani, arra és azokra odafigyelek. Grafikus vagyok, rajzoló, nekem a szöveg mellékes, csak azért szenvedek az írogatással, mert amit csinálok, ahhoz szükségem van szövegre, és a mai napig nem találtam meg az embert, aki megírná ezt, az idő meg szalad, szal jött ez a csináld magad, ha nincs szolgád..

    Meg aztán mára eljutottunk odáig, h már olyan silányságokat is publikálnak, h ahhoz képest az a kevés sem rossz, amire én képes vagyok.. Így aztán igyekszem kiírni azokat a sztorikat magamból, amik kb 16 éves korom óta itt motoszkálnak bennem, mert már tudom, más nem fogja megtenni. Nem kell kétségbeesni, el tudom helyezni magam a térképen, tudom, ki a jó író, és azt is tudom, h nem egy bajnokságban játszunk. Mármint, ők profik, én meg nem vagyok az, a mai napig fontosabbak számomra a képek, mint a szöveg. Magamnak írok, ha elégedett vagyok vele, akkor jó, ha nem, az majd kiderül, mert megint előveszem ugyanazt a dolgot, és megírom máshogy. Ha más szereti, örülök, ingyen van, lehet olvasni.. :D Akinek nem tetszik, az nyilván rossz helyre tévedt - velem is megesik.. ;)

    VálaszTörlés
  5. szia Aluk.
    nem gondolod,hogy a szar írások abból születnek,hogy az újságírók politikusoknak,a politikusok meg újságíróknak képzelik magukat?sikk felszínesnek lenni ezen a két területen.és rafináltnak is.mintha versenyeznének,hogy ki a faszább gyerek az átvágásokban...
    hülyére venni az embereket ezeknek pénzt jelent.
    MITŐL PROFI,A PROFI?

    ÉRDEKES,HOGY GRAFIKUS VAGY.LEHET.HOGY ETTŐL KÉPSZERŰ AMIT ÍRSZ?ÉN LEGALÁBBIS LÁTOM,OTT VAGYOK BENNE ABBAN,AMIT ÍRSZ.NAGYON BÍROM A TERMÉSZETLEÍRÁSAIDAT DE AZ IS JÓ VOLT,VALAHOL ÍROD,HOGY KIENGEDTED A KUTYÁT ÉS OTT ÁLLSZ A HIDEG HAVON.BÁR TE A HÓ ELÉ MÉG SOHA SEM TETTED A HIDEG JELZŐT,MINT SOKAN,AMI NEKEM PL.ÖRÖM,HISZEN TERMÉSZETES,HOGY A HÓ HIDEG.ILYEN APRÓSÁG IS ÖRÖMET TUD OKOZNI.SZÓVAL ÁLLSZ A HÓBAN ÉS FÁZIK A TALPAD.ÉS AKI JÓL OLVAS,ANNAK IS FÁZNI KEZD A TALPA.AKINEK NEM KEZD EL FÁZNI A TALPA,NA AZ JÁR ROSSZ HELYEN:)SZERINTEM GYAKRAN ELÉGEDETTNEK KELLENE LENNED MAGADDAL.NAGYON JÓL ÍRSZ.

    TÓTA, BEDE? ROSSZUL ÍRNAK,VAGY JÓL ÍRNAK NEM IGAZAT,DE TE JÓL OLVASOD ŐKET...MÁSOK NEM AKARJÁK JÓL OLVASNI ŐKET.VAGY NEM TUDJÁK JÓL OLVASNI ŐKET.NA,ÉS?EZEK TÉGED IS UGYAN ÍGY OLVASNAK...
    NÉHA FÉLELMETESEN DÜHÖS TUDSZ LENNI!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a szar írások abból születnek, h megfizetik érte az újságírókat, és olyan emberek írják őket, akiket meg lehet fizetni. Magyarán gyenge emberek, akik aztán nagyon könnyen elhiszik, h ők sztárok.. És ami rosszabb: az olvasóik is elhiszik, h ezek sztárok, pedig csak termékek. Zacskósleves. Instant vélemény, szöveg, stb. Knorr hazai ízek.. Elég pokoli, amikor egy zacskósleves a hazai íz. Én még ettem nagyanyám, meg anyám főztjéből. Hazátlannak hazai a zacskó íze..

    Másrészt Faludy József Attila temetésével kapcsolatban említi, h voltak ott kb heten, vagy tízen, meg négy csendőr, a többiek azt sem tudták, kit temetnek. "Valami pesti urak jöttek egy bolond temetésére." József Attila nem volt sztár.

    A grafikusság meg a képszerűség sztem természetesen tartozik össze. Gyerekkorom óta tudok rajzolni, soha nem tanultam, mindig rajzoltam, bennem voltak a gondolatok meg az érzések, amiket a papíron akartam látni. Mindig a nyelvem hegyén volt, csak azt nem tudtam, hogyan kell kimondani. Még ma sem tudom. Amikor tanítani próbáltak az is kimerült abban, h elvettem, ami pillanatnyilag érdekelt, aztán csináltam, amit én fontosnak tartottam. Nagyon rossz tanítvány voltam. Másrészt, amikor én tanítottam, pont az egy ilyen volt a kedvencem, őt nem is diákként kezeltem, neki is csak azt igyekeztem megmutatni, hogyan bányászhat magában, aztán köpje ki az eredményt a papírra, vagy a monitorra. (Fel is hívom a csávót mindjárt azt jól elküldöm a francba.. :D)

    Az első munkahelyemen volt egy mogorva kolléga, aki egyszer megkérdezte, h "ha így tudsz rajzolni, akkor mi a faszt keresel itt?" Amint leszereltem a honvédségtől, ki is kértem a munkakönyvemet és kezdődött a nagy kaland a rajzolás körül.. Éppen eltörölték a KMK-t szóval eljött az én időm.. Huh-huh! Még útlevelet is kaptam! Nem semmi! Nem sok minden tartott vissza.. Igazából, ha a sokat vitatott Magasságos párszor nem segít be, akkor nagyon megszívom ezzel a hozzáállással, de besegített így az lettem, ami. (Persze a Magasságos nem is létezik, szóval mindez a véletlenek elképesztő sorozata volt csupán.. khm.. vagy nem. :D) Tehát csak azt hozom a felszínre, ami születésem óta bennem van, csak a kitermelés módját kell megtanulni, a többi "gyárilag" ott van. Érdekes dolog ez, ha jobban belegondolok..

    Abban is igazad van, néha durva vagyok, de látod, éppen ezért ment át a durvulás a bébi-blogra, le akartam választani erről, mint ahogy az életben is le szoktam választani a durvulást magamról: elköltöztem ide, ahol mióta itt vagyok, senki nem küldött el az anyámba, senki nem lépett a lábamra, senki nem próbált odébb taszítani, vagy elütni a zebrán. Még rám sem dudáltak egyszer sem.

    Ugyanakkor az indulat az ott van. Lenyelni nem egészséges, károsabb az egészségre, mint a dohányzás. Amennyire lehet kerülöm, nem sokáig tűröm, h dühítsenek, inkább rágyújtok. Ezt aztán sokan gyakran birkatürelemnek gondolják, pedig nem az. Általában az a vége, h kisakkozom a bosszantó tényezőt, és örökre kizárom az életemből. Ezzel el is van intézve, méghozzá végleg. Onnan, ahová került már nem lehet fölállni, legalább is abban a formában, amiben korábban volt, nem. Néha valaki azt mondja, ez sokkal rosszabb, mintha megverném. Nem igaz. Aki ezt állítja, az nem tudja, milyen verésről beszél, én meg tudom, h a veréssel semmit nem értem volna el. Mivel pedig az indulat van, ábrázolni kell valahogy azt is, és erre jó az ilyen vázlatfüzet, hogy próbálgathassam, milyen formái vannak, hogyan lehet ábrázolni, aztán ezeket hogyan lehet elhelyezni a történetben, sőt van-e egyáltalán szükség ilyesmire a történetben? Persze, hogy van, hiszem létező dolog.

    De a durvaságot átköltöztettem a bébi-blogra, mert itt már van belőle elég - sokkal több is, mint amennyire bármikor is szükségem lesz. Majd észre fogod venni, h visszatér, ilyen olyan formában meg fog jelenni megint, mert része a valós történetnek, tehát hazugság lenne elhallgatni, de a mértéket, és a formát még meg kell találnom hozzá..

    VálaszTörlés
  7. Azt kérded, mitől profi a profi? Szerintem attól, h mindig pontosan tudja, mit csinál, tudja a határokat, tudja, mit kell tenni, nem töpreng többé ilyen dolgokon, egyszerűen tudja őket. Ránéz a szitura és pontosan tudja, mit lát, milyen alapállás ez, mi lehet belőle. Ott volt filmben Leon a profi. Egészen végig pontosan tudta, mit csinál. Amikor befogadta a kiscsajt, akkor is tudta, hogy most követi el az első hibát, és amikor első este nem lőtte le, akkor már teljesen biztos volt benne, h ezt a meccset ő nem fogja túlélni. Profi Besson is, aki a filmet rendezte. Erre szokták mondani, h kisujjából kirázza a munkát. Csak csodálni tudom az ilyen embereket, a legmagasabb szakmai tudás van bennük, nem arra megy el az idejük, mint pl nekem, h ilyen-olyan részleteken tökölnek, hanem sutty összedobja a kötelezőt, majd azt próbálja megálmodni, mitől lesz az a dolog az övé, mik lesznek benne az extrák, amikre másoknak nincs ideje, mert a kötelezővel szenvednek egész végig.

    Vannak, akik azt mondják, attól profi vki, h abból a bizonyos dologból él. Pl megél az írásból, szal akkor ő profi író. Sok olyan embert ismerek, aki megél valamiből, amihez egyáltalán nem ért, érzéke sincs hozzá, viszont kitűnő kapcsolatokat tudod az adott szakmai körökben kiépíteni - valójában a kapcsolatépítéshez ért, abban profi, a szakmában közepes, vagy még az sem. Zacskósleves. Instant ember.

    Nehéz kérdéseket teszel ám fel... :D de örülök neki, mert el kell gondolkodnom ezeken a dolgokon is.. Ami azt illeti, volt "szerencsém" riporterekhez, közel nem izzasztottak meg ennyire.. :D Elvihetnéd a blogodat ilyen fignassuk meg az okostojást irányba.. de télleg.

    Hogy írok? Akkor leszek elégedett magammal, amikor végre összeáll egy anyag, amit elterveztem, ránézek, átlapozom, és azt mondom, ez most fasza, ehhez nem szabad többé hozzányúlni, el lehet vele kezdeni házalni, jó lett, jöhet az angol fordítás (az azért lényeges, mert az olyan, mint festményen a lakk, arra már nem igazán illik rádolgozni). Slussz. Na ekkor elégedett vagyok. Most éppen egy startnál állok, próbálom ráhergelni magam a feladatra. Jövő ilyenkor elmondhatom, h megcsináltam-e vagy elszartam az egészet. Tudni fogom. Ha dicsérnek, jól esik, de látod, legalább annyian dicsérnek, mint ahányan köpködnek. Ezt meg kell szokni, és végül ami az én szememben jó, azt jónak tartom. Saját megrendelésemre dolgozom. Nem ebből élek.

    A dicséretből én azt veszem, ki, h szereted olvasni, és ezt jó dolognak tartom, jó kölcsönhatásnak. A hely, ahol élek rajzokkal van kitapétázva, egyrészt, h lássam, mit és hogy a múltkor, másrészt tesztelem az összes ide belépő embert, legfőképpen a gyerekeimet, és figyelem, hogyan működik rajtuk amit látnak. Most kamaszodnak. Abszolút semmi 10telet nincs bennük. Élből fikáznak mindent. Ezidáig mindig mindenki megmondta nekik, h ezt kell tenned, ez a jó, ezt meg nem szabad, ez a rossz. Tőlem ilyet nem kapnak. Keressék meg maguknak. Nagyon ritkán szólok vmiért, de nem is szeretek kettőnél többször szólni. Valahol ugyanazt játsszuk, amit a kutyám játszott a kölkeivel. Egész nap azt tépték, az meg látszólag aludt - néha azonban morgott, ilyenkor meg húztak a kölkök az anyjuk mellé, és onnan hesszöltek, h most mi van. Aztán belezabáltak a kajájába. Ezt senki más nem merte volna megtenni. Ha néha kellett, én is úgy vettem el előle a kaját, vagy ki a szájából akármit, h előre jeleztem, itt most komoly dologról van szó, szóval jobb, ha odafigyel, mit csinál.

    Képekkel könnyebb dolgozni, mint szöveggel, a kép egyetlen pillantásran már hat. A szöveget el kell tudni olvasni.. - segg kell hozzá. Ez a segg, pedig nem az a segg, amit csókolgatni kell, és egyesek tévedésből föléje kötik a nyakkendőt, aztán csodálkoznak, h rosszul áll..

    VálaszTörlés
  8. szia Aluk.nincs problémám a durvasággal,nem találom soknak.félelmetesnek igen,de hát ez a dolga.helyén vannak a durvaságaid...durvulj nyugodtan:)tudod a mértéket...
    mi az a bébi-blog?
    a profiságról szóló tanítást köszi...
    én soha, SOHA nem éreztem még profinak magam semmiben!majd elgondolkodom azon még amit írtál...
    szeretem olvasni az írásaidat.rengeteget olvasok.nálad még nem unatkoztam,és nem bántam meg az időt amit itt töltöttem.
    szokták mondani,hogy a kép és a zene rögtön hat.
    rám nem rögtön.tudok úgy nézni 1 képet mint egy darab kenyeret és csak lassan,nagyon lassan fedezem fel magamnak.vannak olyan klasszikus képek,ahol nem is érdekelnek a főalakok,mert a képen lévő árnyékok többet jelentenek nekem.
    nem illik így képet nézni,de én nagy "árnyék bámuló" vagyok.gyakran jobban tetszik az,ami nincs is ott a képen,csak,ha továbbgondolom a képet...
    ha úgy rajzolsz,ahogy írsz,akkor jók a képeid,hiszen képszerűen írsz...bírtam az előbb azt a kutyás példát is.úgy írtad le,hogy láttam...

    azért kezdtél el rajzolni,mert nem voltak barátaid?
    ha egy munkádról úgy érzed,hogy jó az azt jelenti,hogy tulajdonképpen befejezetlen és majd folytatod egy másik jó de megint befejezetlen munkádban? mert ha azt érzed,hogy MOST nem tudnál mert nem kell hozzá írnod,attól még MÁSKOR tudnád folytatni addig,mig azt nem érzed megint,hogy ez tökéletes.de mitől tökéletes Aluk?
    A BEFEJEZETLENSÉGTŐL??
    mit tartasz te befejezetlennek?nem azt ugye amit a KÉSZ alatt értesz?A KÉSZ NEM LEHET BEFEJEZETLEN?A BEFEJEZETLEN NEM LEHET KÉSZ?
    NAGYON KIVÁLÓ BEFEJEZETLEN MONDATAID VANNAK KÉSZEN...
    LÁTNI TŐLED VALAHOL KÉPEKET?
    SZIA.

    VálaszTörlés